Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

01 maart 2003

Party over here
Er was een tijd dat ik dacht dat carnaval een feest voor de dommen was. Want wie verkleedt zich in vredesnaam op zo'n manier? Wie loopt er vrijwillig zo enorm voor lul? Later werd me uitgelegd dat het uit de Middeleeuwen stamt, dat toen één dag per jaar de rollen werden omgedraaid. De gek was de baas en de baas was de gek.

Het is dus een feest voor de gestressten en de verveelden. Ontspan, unwind, enjoy, geniet. Den Bosch is momenteel Oeteldonk. Kikkerdijk. Het woord 'Oeteldonk' verkoopt hier in deze tijd van het jaar beter dan sex. Dat het cafetaria op de hoek dan zijn naam verandert in Oeteldonks Eethuis, is dus alleen maar slim. Marktgericht. Slim volk.

Dacht ik.

Tot ik beter keek en zag dat er niet Oeteldonks maar Oeteldonk's stond. Helaas. Twee goals tegen in blessuretijd. Toch een feest voor, én van de dommen.

Gelukkig doet het Bossche hertenkamp er niet aan mee. Maar Kim beschrijft dat beter dan ik.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage