Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 februari 2003

Fascinatie
Ik ben zelf geen liefhebber van ge-make-up-te dames. Leeftijd maakt me niet uit, maar ik heb vrouwen het liefst naturel. Geen laagjes, geen kleurtjes, gewoon zoals ze zelf zijn. Vaak zijn ze dan namelijk gewoon het mooist. Als mijn vriendin met een laagje loopt zeg ik er wat van; 'Doe 'es normaal!'. Soms slaat het echter ook door. De keerzijde. The dark side, als het ware. Sommige collega's bij de AVRO houden van een stevige laag wonderpap. In bijzondere kleuren. En dan kan ik het niet nalaten daarnaar te kijken. Net zoals Ziggy Stardust fascineerde, fascineert ook die laag. En dan raak ik zomaar van m'n à propos. Jeetje. En als zo'n lady dan vraagt 'mooi hè?', proest ik nogal snel. Omdat ik net een slok thee had genomen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage