Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 februari 2003

Kopie! Het is een regelrecht kopie!
Na marktplaats.nl, 2dehands.nl, viavia.nl, leukedingendoen.nl en bovenal cabaretsite zwartekat.nl, nu ook hier:
Te koop aangeboden, zo goed als nieuw:
  • Twee kaartjes voor de Finalisten Tour van het Leids Cabaret Festival op 4 Maart in het Bellevuetheater (bij het Leidseplein) te Amsterdam. Tegen kostprijs: € 17. Update: Verkocht.
  • Twee kaartjes voor de Halve Finale van het Amsterdams Kleinkunst Festival op 19 Maart in het Bellevuetheater (bij het Leidseplein) te Amsterdam. Tegen kostprijs: € 15. Update: Verkocht.
  • Twee kaartjes voor Klaas van der Eerden met zijn cabaretprogramma 'Mix' op 1 Mei in de Blauwe Zaal van de Stadsschouwburg Utrecht. Tegen kostprijs: € 19. Update: Verkocht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage