Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 februari 2003

Lol met jezelf
Ik keek heel gek toen ik net op het toilet voor de spiegel een los velletje van mijn neus afkrabde. Nee, anders beginnen.

Elke computergebruiker herkent het geluid van de klik op een muisknop. Klik. En het terugspringen van de knop. Klik-klik. En net zo goed het geluid van een dubbelklik. Klik-klik, klik-klik. Mijn - Klik-klik - rechterneusvleugel maakt dus exact datzelfde klikgeluid. Conclusie: ik heb een muis in mijn neus. Klik. Klik. Klik-klik. Goed voor uren zelfvermaak. Klik. Klik. Klik-klik-klik-klik-klik. Klik-klik-klik. Klik. Klik-klik.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage