Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

20 februari 2003

Radiofragmenten met downloadtip
Radio 538: Goeie tip - ondanks dat mijn telefoon niet vaak op ze afgestemd staat: Luister meer Michael Jackson! Een plaat als 'They don't really care about us', heerlijk. Even downloaden dus. En luisteren. En meeswingen. Maak gerust een punk-vuistje à la Beavis en Butt-head.
3FM: Je gaat naar Saturday Night Fever en dan zie je vanzelf wel of Carlo Boszhard of Danny Rook Monty speelt. Wat afschuwelijk. Die wil je toch geen van beiden zien? Die massale Joop van den Ende-musicals zijn toch sowieso enorm anti-peristalterend?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage