Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

27 februari 2003

Prrrrrr...
Zo zou een spin-off moeten klinken als je het mij vraagt. Hoe dan ook, Disney heeft het ontdekt, het concept 'spin-off'. Na Jungle Book (1967!) draait nu in de bioscopen Jungle Book 2 (een bijzonder soort spin-off, de zogeheten 'sequel', flopt vaak, ook vaak zeer terecht). Maar, opvallender: Na de Teigetje-film (The Tigger Movie) komt nu ook Piglet's Big Movie, ofwel de Grote Knorretje Film!

Ik voorspel dat de komende jaren ons gaan brengen: De vrolijke Iejoor film, de kleine Kanga film, de grote Roe film en de dierlijke Janneman Robinson film. Nog meer titels die niet kloppen. Misschien komt de verteller ook nog wel aan de beurt. Maar dàt zal het publiek vast niet pikken!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage