Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

24 februari 2003

Heb ik dat... ja, dat heb ik.
Lief is ze. Onverstoorbaar lief. Ondanks alle wind die in haar gezicht waait. Ze houdt zich staande. Ze gaat zelfs vooruit. Ondanks alle tegenwind. Het is een klein meisje op een fiets op een dijk in de polder die steeds beter begrijpt hoe ze moet bewegen om geen last te hebben van al die tegenwind. Ze heeft laarsjes aan in een vrolijk kleurtje. Als ze een plas op de weg ziet, fietst ze er recht op af. En er dwars doorheen. En vindt ze het stiekum grappig als ze daarmee een geit die naast de dijk staat te grazen te grazen neemt. Een zuidwester op d'r bol. Op d'r mooie, mooie bol. She'll change your life.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage