Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

25 februari 2003

Snif, snif... snuffel
Ik lijk er een neusje voor te hebben. Ik keek naar Batman voordat Batman een hype werd, beluisterde en bezocht Acda en de Munnik voordat ze hun hits scoorden (mijn nummer was 'Het geeft niet', als je die niet hebt, downloaden!). Nu op internet, koos ik uit alle listproviders voor OneList, dat later werd overgenomen door eGroups, dat later werd overgenomen door Yahoo. Nu log ik een maand of twee, drie en wordt Blogger ook overgenomen door Yahoo.
Er zijn natuurlijk meer voorbeelden, maar die kan ik nu nog niet vrijgeven. Dat snap je vast wel.

Update: Nee, niet Yahoo. Blogger wordt door Google overgenomen, inderdaad. Dank, remindermensen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage