Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 februari 2003

Misinterpretatie
Nog iets geks gezien. Omdat websites zo luidkeels mogelijk moeten worden aangeprezen, veranderen zo hier en daar namen op gebouwen. De woorden schuiven iets naar elkaar toe zodat men weet dat er geen punten of streepjes tussenhoren en er komt een 'wwwpunt' voor en 'puntnl' achter.

Soms pakt dat niet goed uit. Op een gebouw zag ik www. weenergroep .nl staan. Ik las het verkeerd, denk ik. De website zal van de Weener Groep zijn, wat hun cash cow ook moge zijn, maar ik las iets verdrietigs. Ween! Erg! Roep!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage