Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

02 februari 2003

We zijn weer thuis
De week was gek. Rust had ik nodig, en die heb ik plaatselijk gehad. Ik heb afstand kunnen nemen van een hoop stress van thuis en werk, maar oplossingen zijn er nog niet. Maar de voorzetjes inmiddels wel, afstand schept immers helderheid.

De tijd op de pistes was soms leuk, maar meestal strontvervelend. Omdat stilstand achteruitgang is, ben ik er twee dagen voor de terugreis mee gestopt, dit was voorlopig mijn laatste wintersport. Het huisje was prima, het volk traditioneel gezellig en de time off zeer nuttig. Later mogelijk meer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage