Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 januari 2003

Late night confessions, yauw
Ligt dat aan mij? Als ik mijn lief bevlieg om mijn lusten te botvieren, voel ik me een vies mannetje omdat ik nooit genoeg heb.

Daarentegen, als ik op bed lig, mijn lief bevliegt mij en ik geniet en laat haar begaan, voel ik me een profiteur! Ik moet ook eens mijn handen uit mijn - spreekwoordelijke, want in bed draag ik niets om het bovenlijf - mouwen steken! En als ik dàt al niet voel, voel ik me een slechte vriend die z'n vriendin niet genoeg aandacht geeft.

Hoe dan ook, van het voorspel ga ik me altijd slecht voelen. Op de rest ga ik hier niet in.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage