Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 januari 2003

Alive. A-Li-i-i-i-i-ve!
Ik heb het er wel eens eerder over gehad, mijn WinAmp leeft. En heeft humor. Hij voelt aan met wie ik aan de telefoon ben en past de muziek daarop aan. Hij voelt aan dat ik stoere dartmuziek wil horen als ik aan het darten ben. Dat soort dingen. En een stevige plaat van de 2 Live Crew als mijn lief en ik de flat doen schudden op zijn grondvesten.

Maar nu: Eerst een plaatje van M.C. Hammer (ken je deze nog? nog? nog?), niet het downloaden waard. En daarna Queen. Met Hammer to Fall.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage