Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

14 januari 2003

De opleiding die garant staat voor een Goed Leven (2)
Er zat er een tegenover me in de trein. Ik weet het bijna zeker. Dus dat is nummer vier. En dat bevestigt meteen een vermoeden dat ik al had; Er zijn meer bibliothecarisopleidingen in Friesland dan in de rest van het land. Want ook deze Anonieme Bibliothecaresse (AB) leek Fries. Ze had rood haar. Krullend op het hoofd, met lang haar dat tijdens werkuren in een paardestaart zou kunnen zitten.

Toe te voegen aan de symptomen van een Goed Mens:
- Is fries of doet fries aan (vandale)
- Heeft rood of witblond haar.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage