Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 januari 2003

Geëngageerd
Ik kwam ergens op Internet een poll tegen, waar me werd gevraagd op welke partij ik zou gaan stemmen. Ik vroeg me meteen af, waarom iemand zijn eigen website representatief vindt voor de Nederlandse bevolking, want waarom zet je anders zo'n poll neer? Maar, ieder zijn eigen website met bijpassende normen en waarden. De linkjes 'Webdesign' en 'Fotoalbum' hier aan de linkerkant doen het ook niet, dat hoort ook niet. Enfin.

Ik heb op LPF geklikt. Had ik zin in. Gewoon, voor de gein. Ik ben namelijk ook vastberaden dat als antwoord te geven als Maurice de Hond mij belt. Of een van zijn medewerkers. Of concurrenten. Ja, ik ga LPF stemmen. Absoluut.

(speciaal voor de lezer ingelast momentje van bedenktijd)

Nee, dat ga ik niet. Don't worry. Ik doe dat om ervoor te zorgen dat de uitslag van de partij waarop ik wél ga stemmen, groter wordt dan verwacht. En welk partij dat is? Ik weet het nog niet. Of Groen Links, die bovenaan al mijn stemwijzers eindigen, of PvdA. Omdat ik a.) niet nog een kabinet Balkenende wil, en b.) nog steeds groot fan ben van Jeltje van Nieuwenhoven. Dus wederom, hier mijn oproep aan al mijn lezers (ik gok dat ze op twee handen te tellen zijn), Stemt Jeltje! JELTJE for PRESIDENT!

Zo. Dat ook weer gezegd. Enneh, er komt een dag dat ik ophoud met dat politieke gezever. Maar het interesseert me, en dus log ik erover. Geheel volgens mijn credo, te lezen in de linkse kolom! Hup! Linkse credo's!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage