Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 januari 2003

Echt, ik bedoel het goed!
Leuk, als een theorie die je pas voor het eerst hoort, binnen een dag door de praktijk aan je bewezen wordt. Marthijn had drie dagen terug gezegd dat scooters verboden moesten worden voor iedereen onder de dertig, met als simpele uitleg 'het geeft problemen en ze kunnen prima zonder, lang leve de fiets'.

Het was al twaalf uur geweest, en vlak voor station Den Bosch boog ze over d'r scooter heen. "Nee, kickstart werkt niet!", beet ze d'r mobieltje toe. Ik besloot meteen maar even een goedbedoeld advies te geven. "Koop een fiets!", probeerde ik. Ze reageerde met een effectief "HOU JE BEK!". Ik besloot het nog maar een keer constructief te brengen; "Succes!". Ik voel me er toch een beetje slecht bij. Ik hoop dat ze veilig is thuisgekomen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage