Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

22 januari 2003

Altijd weer een gezellig moment
Ik heb hart voor de zaak. Al is het nog maar net een week 'mijn zaak', ik heb heel snel een band met een bedrijf. Als ik een programma of publicatie van de AVRO zie, denk ik, 'hee, AVRO, mijn zaak!'. Als ik werk zoek ga ik altijd éérst naar Start. Want daar heb ik vier zomervakanties en een half jaartje parttime gewerkt. En als ik koffie drink, hecht ik er waarde aan dat dat Douwe Egberts koffie is. En liefst uit een machine van DECS (Douwe Egberts Coffee Systems dus), want daar heb ik twee zomervakanties en een half jaartje parttime gewerkt.

Maar net stond ik bij de AVRO - waar ik momenteel stage loop - bij de koffieautomaat, en betrapte ik mezelf erop dat ik met mijn hand liefkozend langs de zijkant van de automaat ging. 'Goed zo, knul, lekker bakkie weer. Een Gallery 300. Prima kast.', dacht ik. Ik had hem bijna een klein kusje gegeven. Maar dat gaat dan weer te ver. Ik ben niet helemààl gek!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage