Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

02 februari 2003

Ahum. (Geschreven op wintersport)
Ik heb een toet-toet-toeter op mijn waterscooter en daarmee toet-toet-toeter ik naar jou. En nog één; Wee wee wee punt anita punt en el, jij bent mijn allerliefste u-er-el. Dan begin ik nog niet eens over vliegers, brieven aan overleden moeders en handen die in de lucht dienen te zijn en blijven.

Ik heb net een paar mensen die ik hoog heb staan, met slechts drie bier bereid gezien bovenstaande liedjes mee te blèren. Armen om schouders. Dat is dus de reden dat ik buitenshuis nooit teveel drink. Mij zal je niet betrappen. Alhoewel, oud-huisgenoot Trevor S. kent een door mij zeer gevreesd geheim. Hij wel.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage