Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 februari 2003

Beetje wazig
Ik zie allemaal gekke dingen vandaag. En gisteren ook al.
Een billboard van de Leprastichting lees ik te gehaast, een paar minuten later denk ik 'Maar Lepra ìs toch helemaal niet fantastisch?'. Ik zie op de achterkant van de Spits 'Krajicek haakt weer af', vervolgens denk ik 'Ze schilderen hem wel heel lullig af zo, arme Daphne Deckers, gelukkig zit ze nooit in de trein'. En: 'Sinds wanneer heeft de Zeeman genoeg geld om Gordon als model in te huren?'.

Op de auto's van beveiligingsbedrijf Securicor staat 'Securicor'. Dat is logisch. Maar het zou leuker zijn geweest als er 'Securicar' op zou staan!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage