Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 februari 2003

Welkom, Webkimlezers!
Even kort omdat ik naar het werk moet: Ik probeer dagelijks te loggen, het komt wel eens voor dat ik een dagje niet log, maar soms log ik acht keer op een dag. Ik sta op de Loglijst in de categorie 'weblog'. De linkse links 'Fotoalbum' en 'Webdesign' doen het niet. Meestal ben ik grappig. Alhoewel... lees zelf maar wat terug. Er staat geen bezoekersteller op deze pagina, dus laat een reactie achter zodat ik weet dat je geweest bent. Ik word een klein beetje zenuwachtig als ik me bedenk dat Kim dagelijks honderd keer zoveel lezers heeft als ik, dus sorry voor dit suffe logje. Welkom.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage