Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 februari 2003

Geschreven op wintersport (2)
Soms is het het. Soms plan ik het 's middags al, meestal komt het plotseling, onverwachts. Het is alweer een tijdje geleden, maar vanavond zou het best wel weer eens kunnen gebeuren. In het bijzijn van m'n lief drink ik weinig tot niets, maar het gereedschap staat klaar. Een tray ijsklonten, een klein vierkant glas en een fles whiskey. Nou ja, vier. Zo drink je in drie maanden maar één glas en zo is het drinkavond. Het. En dan gaat er driekwart liter doorheen. Hm. Zin in vanavond.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage