Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 april 2005

Jubilogje

Jubilogje
Mijn zus en ik schelen precies twee jaar en zes maanden. De som tussen april (zij) en oktober (ik) hoef ik nooit te maken. Nu wil het lot dat ik ooit op maandag 21 oktober 2002, mijn eerste zeven logjes schreef. Verdomd.

Vandaag is mijn Neurotransmitteroverschot twee en een half.
Ik neem een ranja.

Update: Uitbreiding!
Ter ere van het feestje dat hier momenteel op bescheiden schaal gevierd wordt, is voor u een nieuwe pagina opengesteld: Rubrieken. Links in het linkrijtje, tweede van boven! Veel plezier!

1 reacties:

  • Op 23/4/05 22:14 , Anonymous Anoniem zei...

    Gefeliciteerd dan maar;) En mag ik ook een ranje?

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage