Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

07 april 2005

Boe!

Boe!
De tuchtcommissie van de KNVB (dat klinkt al eng) heeft amateurclub Quick Boys een punt afgenomen omdat een hunner supporters bananen op het veld had gegooid, terwijl op dat veld een donkere scheidsrechter stond. Ik neem altijd pakjes drinken en een zak krentenbollen mee naar het stadion. Graag antwoord op de volgende vragen:

1. Hoe weten we zeker dat die supporter het niet gewoon een slechte wedstrijd vond en daarom de bananen op het veld wierp?
2.a. Mag ik nu nog bananen meenemen naar het stadion?
2.b. Zonee, welke straf zou mijn deel zijn? Stadionverbod of juist bananenverbod?
2.c. Hoe wil de KNVB dat controleren?
3.a. Veel taxichauffeurs in Utrecht zijn van Marokkaanse afkomst. Mag ik nog een pakje Taksi meenemen als er een Marokkaanse scheidsrechter zou staan?
3.b. Hoeveel punten kost het mijn club als ik dat pakje op het veld gooi?
4. Gaat Ajax ooit uit deze dip komen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage