Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 maart 2005

Effectieve dag

Effectieve dag
Vroeg opgestaan. Ontbeten met moeder, tomaten, gekookt eitje en sinaasappel. Krant gelezen in de trein. Alleen inkopen die nodig waren gedaan. Okee, en een flesje sap. Werkbriefjes van afgelopen twee weken in brievenbus gegooid. Doosje van 50 bics gekocht. Nieuwe printercartridge gekocht. Nieuwe harde schijf gekocht. Dynamo en oude voorlamp van fiets gesloopt. Klemmetjes voor nieuwe lampjes op fiets geinstalleerd. Was opgehangen. En straks nieuwe harde schijf installeren.

Als u mij langer dan even niet meer online ziet, is dat het bewijs dat ik vandaag overmoedig ben.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage