Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

14 maart 2005

Lekker geslapen, eindelijk weer eens gedroomd

Lekker geslapen, eindelijk weer eens gedroomd
Een boot symboliseert in een droom goede vooruitzichten, vooropgesteld dat deze in helder, rustig water vaart. Als u in gezelschap van anderen zonder problemen aan boord van een boot stapt zal het u voor de wind gaan. Dromen over een jonge geit houdt in dat u niet te veel waarde zult hechten aan moraliteit of pleziertjes. Dromen dat u gewond bent is een teken van ellende en tegenvallende zaken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage