Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 februari 2005

Mike en Thomas

Mike en Thomas
Mocht u van flauwe humor houden én vatbaar zijn voor Mike Boddé en/of Thomas van Luyn, kijk dan naar de Mike en Thomas Show. Op hun pagina staat een videoarchief. Mijn favoriete aflevering is die van 24 januari. Hardop lachen als Monique Sluyter gepositioneerd wordt als lustobject en hoe Thomas als 'religieuze extasesmurf' (het zijn niet mijn woorden) uit z'n dak gaat met een tamboerijn op het Smurfenlied, en Armand aan de geur de vrouw herkent. Zeer de moeite waard.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage