Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

11 maart 2005

Ik heb al een fiets

Ik heb al een fiets
Ze hebben er de hele dag de tijd voor. Ik geloof dat ze je gezicht onthouden. Als je een euro geeft, of een halve, dan weten ze wie je bent, dat vertellen ze aan elkaar en je zal voortaan emotioneel gechanteerd worden. Dus zijn er maar drie, aan wie ik in mijn zes en een half jaar in Utrecht ooit iets heb gegeven.

De man met het 'Jesus loves me, this I know'-bord (kent u hem nog?), vanwege de boodschap van hoop. De man die een klein kartonnen bakje had neergezet in de nis van pinautomaat, vanwege het niet-lastig-vallen. En de kerel die een nummer van Green Day speelde op zijn gitaar, dat scoort altijd bij mij.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage