Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 juli 2003

Dichtje
m'n gedachten drijven wat af
achter hoog catharijne naar de xenos
een vrouw vangt mijn blik
mooie vrouw
waarom zwaait die vent naast d'r
naar mij

Hee verrek een oud-collega
van de AVRO waar ik faalde
loop de xenos in
stoot iets aan en iets valt om
gelukkig niet kapot je weet nooit daar
afrekenen om de hoek roltrap op

daar zit die zwerver
met baard en madeliefjes en blokfluit
Jesus loves me this i know
staat op zijn bord
muziek veel mooier dan de muzak
ik geef hem een euro

en het gaat weer goed
albert heijn bruna en dan naar huis

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage