Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

24 juli 2003

Vier keer muziek
1. Dat een plaat over dingen die je niet aan kan raken, me na een jaar of dertien nog steeds kan doen swingen. En dat van de man met de hamer.
2. Taalcorrectheid is bij Boney M. nooit een streven geweest. En dat is maar goed ook. Ze is gek als een gek, papa koud.
3. Sinds ik deze week onder dwang naar een hele CD van de Cranberries heb moeten luisteren, zap ik weg van elke zender die iets van ze draait.
4. Leukste zin in een liedje van deze week: He tells me in his bedroom voice, come on honey, let's go make some noise.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage