Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 juli 2003

Blegh... Marketing! (1)
Op de radio: blablabla! Een nieuwe musical! In het geheel vernieuwde Beatrixtheater in Utrecht!

Sorry? U bedoelt, naar ik aanneem, het tegenwoordig asbestvrije Beatrixtheater in Utrecht? Waar van Joop geen bordje mocht hangen dat er asbest verwijderd moest worden en de Utregse burger dus extra duiten voor moest neertellen omdat de asbestverwijderaar (die komt graag bij de mensen thuis) dan geen reclame heeft? Bovendien, het twee meter naar voren halen van de voorpui vergroot het foyer maar verandert niets aan het theater zelf! Laat staan dat het er iets aan vernieuwt!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage