Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 juli 2003

Nieuw in de ether
Je zit best dichtbij mijn muzieksmaak. Maar een plaat van U2 afkappen om London Beat, You bring on the sun in te starten? Je KAN te ver gaan, Radio 103.

Maar vaak hebben ze het ook wél goed. En dan vraag je je af of er ook een halfuur-durende versie van Melissa Etheridges Like the way I do zou zijn. Zou volgens mij niet gaan vervelen. Waardige opvolgster van Joan Jett, die Melissa. Lekkere pottennamen ook trouwens.
Zeg, welke plaat mag van jou wel een half uur duren?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage