Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

21 juli 2003

Ik wil een nieuwe TV.
Want deze laat alleen nog maar stomme reclames zien. En vervelend nieuws. Dat die (vul hier een of meer scheldwoorden naar keuze in) van een George W. 'Kom, we hebben macht, wie gaan we nu weer pesten, goeie moffengrap was dat trouwens' Bush en die (vul hier een of meer scheldwoorden naar keuze in) van een Silvio 'Kom, ik kan manipuleren, wat kan ik voor je doen lieve George' Berlusconi elkaar zo smerig omhelzen... dat gaat er bij mij echt niet in. En verklaart dus meteen mijn slechte humeur dees' ochtend.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage