Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

17 juli 2003

Hitte? Rain! Rain!
Hitte is een uitputtingsslag. Ik kan er doorgaans niet zo goed tegen. Heel vervelend dus, dat alle weermeneren en -mevrouwen zeggen dat 's middags of 's avonds de regen toch echt moet losbarsten en dat dat dan niet gebeurt. En ik dus een nacht lang geen oog dicht doe. Daar word ik verdrietig van, dus komt de volgende downloadtip heel goed uit: Phil Collins - I Wish It Would Rain Down.

P.S. Ik wil de voetballiefhebbers even wijzen op een schitterende column over 'onze' Jari, de Rain Man van het Nederlandse voetbal.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage