Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 juli 2003

Scriptie (18)
Niet alle docenten zijn backstabbers, zoals ik twaalf logjes terug liet weten. Patrick Deters ken ik niet als docent, Assessor en Begeleider wel. Begeleider is op zomervakantie en onbereikbaar en valt dus nog wel onder voorgenoemde categorie. Assessor mailde echter:

"Ik snap dat je omhoog zit. Ik wil volgende week een afspraak met je maken (in mijn vakantie). Dan spreken we je hele werkstuk door".

Da's dus wel heel tof! En nu, kwart over drie des nachts, mail ik haar een nieuwe versie en behoort een afstudeerpresentatie op 26 september alsnog tot de mogelijkheden. Dank, assessor-lief. Woensdagavond gaan we in een rustig etablissement aan het Utrechtse Neude mijn scriptie doorspreken. Drinks are on me!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage