Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

14 maart 2005

Erfenisje, anyone?

Erfenisje, anyone?
Als je je afvraagt waarom je nou nooit eens geluk hebt, nooit een spelletje wint en ook al geen geluk in de liefde hebt: misschien staat er nog wel ergens een zak geld op je te wachten. Deze lijst bevat namen van mensen - waaronder zeven Tokkie's - waarvan in de tweede wereldoorlog de polis is vernietigd en zodoende nooit de levensverzekering is uitgekeerd. Alleen even aantonen dat het familie is, maar zelfs daarvoor is een handige how-to geschreven.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage