Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

18 april 2005

Huishoudelijk

Huishoudelijk
De volgorde van de links, links, zijn geshuffled. Frequentere loggers zijn wat naar boven geschoven, minder frequente naar beneden.

En, na het steeds minder onderhoudbare reactieding van YACCS en RYM, heb ik nu het ingebakken ding van Blogger naar voren geschoven. Met als voordeel: je kan weer van de voorpagina zien hoeveel reacties er zijn. En als nadeel: alle oude reacties zijn weg. Dus nu: reageert allen!

6 reacties:

  • Op 18/4/05 21:29 , Anonymous Anoniem zei...

    Je mag op jouw log doen wat jij wilt, dus als je mij wat lager in je lijstje zet, kom ik die slag ook wel weer te boven. Maar aan de frequentie van mijn logjes kan het niet liggen :-) Of bedoel je de frequentie waarmee jij de logjes leest? Dus gewoon een volgorde van jouw persoonlijke voorkeur?

     
  • Op 18/4/05 23:42 , Blogger Pimmez zei...

    Ja, nee, goed punt Menno :) Je verdient hoger te staan! Maar ach, van mijn log haal je je meeste referrals toch niet, daar is je netwerk te solide voor :) Het gaat inderdaad om persoonlijke voorkeur, daarom wordt het lijstje ook steeds korter.

     
  • Op 19/4/05 11:50 , Blogger muffie zei...

    Ik heb het even gevraagd, ze bedankt je hartelijk maar ze is bezig een eigen voorraad op te bouwen.

     
  • Op 19/4/05 18:49 , Anonymous Anoniem zei...

    Joechei!

     
  • Op 21/4/05 12:04 , Anonymous Anoniem zei...

    Je link naar Menno is trouwens dood. Het /weblog moet achter de url vandaan.

     
  • Op 21/4/05 17:52 , Blogger Pimmez zei...

    Menno, je link is weer live en ik heb je een paar plekken omhoog geschoven!

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage