Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

15 april 2005

Actie!

Actie!
7 mei komt de baas van het meest zichzelf overschattende land ter wereld naar Nederland. Bij deze wil ik iedereen hier oproepen om met mij en vele anderen, te protesteren tegen Bush' beleid. Op Stop Bush staat meer informatie over de protestactie die op de dag van Sjors' bezoek in Amsterdam zal plaatsvinden.

Allemansvriend Balkenende zal de dagvaarding tegen Bush (kort geding dient op 29 april) ongetwijfeld laten blokkeren, maar ik weiger stil te blijven als deze van oorlogsmisdaden, agressie, moord, marteling en terrorisme verdachte man in Nederland op bezoek komt. In Amerika is de wet 'Hague Invasion Act' aangenomen, waarin staat dat Amerika Nederland binnenvalt als er ooit een Amerikaan door het Internationale Strafhof zou worden vervolgd. Een duidelijker voorbeeld van jezelf boven de wet stellen ken ik niet.

Hang de flyer op, plaats de banner, laat je horen. Stop Bush!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage