Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

05 juli 2003

Verstrooid
Naar de keuken lopen. Want dorst. Twijfelen tussen koffie, thee en limonade. Koffie. Thee. Limonade. Hm. Koffie in het filter, water in de waterkoker, limonade uit de koelkast. Hm. Twijfel. En dan ineens heb je zowel koffie, thee als limonade.

Dit logje schrijven. Uiteraard in Notepad. Ctrl-A. Ctrl-C. Mozilla aan. Naar site. Inloggen. Ctrl-V. Send. 'Please specify recipient'. Damn. Uitloggen. Mozilla uit. Wat was ik aan het doen? Oh ja. Mozilla weer aan. Naar goede site. Weer Ctrl-V. Publish your post. Zucht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage