Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

03 juli 2003

Ik Mus Musik
CD'tje uit 1994 opgezet. En toen bedacht ik me dat wij - en dan spreek ik nu mijn leeftijdsgenoten aan - allemaal gedanst hebben. Op Mo-Do. Bekend van Eins, Zwei, Polizei. Download en beluister die plaat. En schaam je alsnog. Er stond ook een fijn nummer op die CD. Die moet je dan ook maar downloaden, dan weet je dat niet alles waar een beat onder werd gezet, bagger is. Spanic, met Sister Golden Hair. Wees eerlijk: leuk liedje.

Update: Dan heb ik het nog niet eens over Shampoo met "Trouble". Gun met "Word Up". Rednex met "Cotton Eye Joe". Kristine W. met "Feel what you want". Inner Circle met "Games People Play". Marusha met "Somewhere over the rainbow".

Prijsvraag: Wie als eerste mailt welke CD dit is - met naam en toenaam - krijgt een kopie van een schitterend tijdsdocument.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage