Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

02 juli 2003

Evolutie
Met studiegenoot Michiel heb ik net een interessant gesprek gehad over de toekomst van de digitale wereld. Alle .eu-domeinen worden binnenkort vrijgegeven en hij wil zijn achternaam.eu claimen om aan zijn kinderen door te kunnen geven. Maar, hoe lang bestaat internet nog? Wanneer gaan we overstappen naar de communicatiewijze die bij Star Trek gebruikt wordt? We kwamen tot de conclusie dat wij internet in zijn huidige vorm zullen overleven. Het was een interessante discussie. Evolutie zijn duizend kleine stappen. Dus nu mijn volgende kleine stap.

Ik moet binnenkort Pivot maar eens gaan installeren. Want als je niet op het overschot kan lezen hoeveel reacties er zijn, moet je elke dag de hele rits schermpjes openen. En dat gaat niet zo snel. U mag nu inzetten op binnen welke periode deze todo gerealiseerd zal worden.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage