Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

30 juni 2003

Solliciteren of Werk (2)
Pim: Dag meneer van Ingen, met Pim de Mol
Meneer van Ingen: Dag Pim
P: Ik vroeg me af of u al wist, of ik op een tweede gesprek mocht komen.
MvI: Nou Pim, dat weten we nog niet. Er zijn nog een paar andere kandidaten en ik ga je dat zo snel mogelijk laten weten.
P: Okee, dan ga ik daarop wachten.
MvI: Is goed.
P: Okee, doeg!
MvI: Dag.

En toen bekroop het me: De rest van mijn leven ga ik alleen maar vakantiebaantjes kunnen krijgen. Want dan gaat het om je vlotte babbel. Help.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage