Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 juni 2003

Alles nieuw!
Zozo. Een nieuw jasje voor Blogger. Maar dat ziet u niet. Ik wel. Geen nieuw jasje voor Pimmez, wel een nieuwe coupe. Coupe kort, want dat doe ik zo nu en dan. Ook is de linkset hier links gewijzigd. Een erbij, een eraf, en de volgorde weer eens gelijkgesteld aan die in mijn browser.

Coupe kort dus! Want het Pannenkoekenseizoen is weer geopend! Vrijdag sta ik te bakken op Arrows Classic Rock, zondag op Parkpop en dinsdag op een concert van Live, Coldplay en Supergrass te Nijmegen. Als u langskomt, laat het mij vooraf weten en u eet met korting!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage