Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

26 juni 2003

Spam, bam, thank you ma'am
Niet om smerige dingen te spuien, maar om de lunacy van sommige spammers aan te tonen. De afgelopen maand hebben zich de volgende mensen aangemeld om lid te worden van de Yahoo-group van Arthur Umbgrove - dat is een Nederlandse cabaretier.

De zusjes beckybambam13 en beckybambam4. De drieling becky_the_secksmachine3, -5 en -6. De tweelingzusjes debbibigrrl7 en debbibigrrl15. En dan ook nog broncosgal4ride7413, paularammer2, swingingsingletanya6 en tot slot wineme_dineme_sixtynineme1. Nou, nee, dames. Access denied. Helaas.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage