Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

30 juni 2003

Legendarische concerten
Queen - Wembley Stadium Londen - 1986.
Michael Jackson - Budapest - 1996.

Voor mij persoonlijk:
Roxette - Brabanthallen Den Bosch - 1992.
Acda en de Munnik, Skik, van Dik Hout - Nighttown Rotterdam - 1999.

Het zijn van die concerten waarbij je een speciaal gevoel hebt. Ik stond gisteren op zo'n grote afstand van het podium dat ik nog net op het scherm een paar negers kon zien. En toch had ik het gevoel dat ik in Wembley stond. Stel je voor, straks spelen ze niet meer. Dan kan ik toch aan mijn kinderen vertellen dat ik ooit Me, Myself and I live heb gehoord.

Dus nieuw op het tweede lijstje:
De La Soul - Parkpop Den Haag - 2003.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage