Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 juli 2003

Asociaal volk
De website van VI (Voetbal International, het meest gelezen en meest toonaangevende voetbalblad van Nederland) moet wel enorm bezocht worden. Ik vroeg me wel eens af of ze geen forum zouden moeten hebben. Maar nee. Als ik met voetbal bezig ben, voel ik dat mijn hersenen een ietsje trager gaan werken. Ik zal daarin niet de enige zijn - op dat forum zou alleen maar gescholden worden. Daarom dus niet.

Nu is het er toch van gekomen. Johan Derksen - de man over wie iedere voetbalfan een mening heeft én vice versa - heeft een forum laten plaatsen. Deze week gebeurd. En inderdaad, het zaakje ontspoort direct. Maar anders dan ik gedacht had:

"Tja dan kan ie z'n eigen borduur zaakje opzetten. En dás wel zo gezellig :-) Ja ik borduur ook graag, dat is al jaren een hobby van mij. Op zondag ga ik gezellig met McDronkz zitten borduren :-) Onze borduurwerken kan je zien op een lange URL die bovendien niet werkt."

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage