Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 juli 2003

Dubbelzinnig
Espen Lind - ten tijde van zijn hit Yum, Yum, Gimme some bekend als Sway - maakt mooie liedjes. Zijn When Susannah Cries is er zo een. Het feit dat je de tekst op twee manieren kan interpreteren maakt het zo mooi. Hij heeft een nieuw meisje ontmoet en moet z'n huidige (Suus) dus achterlaten. Mijn opties:
Of hij heeft verdriet dat hij zijn oude liefde achter moet laten (want ze zal nu heel erg veel moeten huilen).
Of hij is stiekum blij dat-ie d'r achter laat, want Wat! Was! Dat! Een! Zeikwijf! (omdat ze altijd bij het kleinste wissewasje al zit te janken).

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage