Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

04 juli 2003

Vragenlijst
Bent u een stoer persoon?
1: helemaal mee oneens
2: tamelijk mee oneens
3: een beetje mee oneens
4: niet mee eens, niet mee oneens
5: een beetje mee eens
6: tamelijk mee eens
7: helemaal mee eens

Ik zou nu 7 invullen. Want ik heb zojuist - geholpen door zowel mijn als Kims grote vriend de douchekop - een spin door het doucheputje gespoeld. Een spin die aan het plafond zat. Is nu ter water gelaten, onderweg naar de eeuwige spinnenwebben - want iets dat dichter bij jachtvelden komt hebben ze volgens mij niet. Dat het stoerder was geweest als ik dat spinnetje no big deal had gevonden, doet er nu even niet toe.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage