Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

06 juli 2003

Relatieproblemen
Winamp zet Golden Earring op, Radar Love. Mijn gedachten dwalen af naar L**** W****** en hoe verliefd ik ooit op haar was. In een gedicht noemde ik haar de "Godin van 2A" (ik was veertien jaar, mensen!). Hoe ze me meenam naar haar huis en haar kamer liet zien. En me aan haar ouders voorstelde - ********ers in hart en nieren. Haar vader had eerdaags "The Naked Truth" gekocht - de nieuwe CD van Golden Earring. Die wilde ik lenen. Dat mocht niet. Toen maakte ik het uit met L****, met als hoofdargument: "Je hebt een stomme vader". Wat een schoft was ik toen, zeg.

Update
Ik kreeg een boos mailtje van L****. Omdat bovenstaand logje niet klopte. En dat is goed mogelijk, het is gebaseerd op herinneringen van tien jaar oud. Dus excuses aan haar en haar geschrokken vriend: Ik heb inderdaad nooit iets met haar gehad, en haar ouders wonen naar verluidt in een ander dorp nabij Gouda. Ik dramatiseer wel eens. Haar naam en de woonplaats van haar ouders heb ik maar even weggehaald, zodat anderen haar hier niet op kunnen vinden.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage