Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

17 november 2002

Weekrubriekje
Deze week staat meer dan wat ook in het teken van wachten op Nathalie. Eens kijken of ik een dagelijks rubriekje kan neerzetten; de Nathalie Soundtrack. Samen te stellen in de loop van deze week. Ze heeft het zelf schitterend uitgedrukt, toen ik d'r een paar dagen terug zag; het is een mix van bitter en zoet. Zoet, omdat we zo geweldig bij elkaar passen, en bitter, omdat het eigenlijk niet kan.

The Verve - Bitter Sweet Symphony download.
U2 - Sweetest Thing download.
Arthur Umbgrove - Ik volg haar download.
Maria McKee - Show me Heaven download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage