Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

14 november 2002

Allez, zulle!
Op een klein stukje lopen van mijn voordeur bevindt zich een klein kruispuntje, langs een hele drukke weg. Aan de overkant zijn sjieke kantoren, aan mijn kant zijn onder andere flatgebouwen en een bushalte te vinden. Deze bewuste dag stak ik samen met een heer in pak en een dame in dito mantel de weg over.

Halverwege de weg stoppen ze bij het "ik wil oversteken"-knopje, ik sta achter ze. De heer blijkt Vlaams, drukt het knopje in, en spreekt de hartverwarmende woorden "Dat systeem met die knopjes is hier niet goed geregeld. In Engeland is het zo, ge drukt erop en het wordt groen".

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage