Pimmez' neurotransmitteroverschot

Dit is een Egolog. Mijn wereld. Mijn verhalen. Mijn muziek. Ik zeg best vaak wat ik denk. Dus doe ik lang niet altijd wat ik zeg. Omdat dat meestal niet kan. En vaak niet mag.

12 november 2002

Best een mooie dag vandaag
Dit combilogje heb ik zondag geschreven, maar toen was Blogger down, kon dus niet posten... Nu om in te halen.

Weer zo'n fijne dag! Goed gezelschap, mooie dingen gedaan en gehoord. Arthur Umbgrove heeft z'n nieuwe CD gepresenteerd, schitterend! Ga hem allemaal horen, aanstaande zaterdag tussen twaalf en twee op radio twee; Spijkers met Koppen!

Bijna elke dag heeft wel een soundtrack. Soms hebben ze een naam, die van vandaag niet. Het is gewoon de soundtrack van vandaag.

Racoon - Video Killed the Radiostar download.
ZZ Top - Bad to the bone download.
Heather Nova - Virus of the mind download.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage